Onze
Dienstverlening

Ivoren Wachters is marktleider op het gebied van nachtreceptie in de hotellerie maar tevens verzorgen wij nachtdiensten in zorg-, woon- en daklozen instellingen.

Wij zijn dag en nacht in beweging en ook dag en nacht bereikbaar. De krachten die voor ons in maatschappelijke instellingen werken zijn voornamelijk MBO’ers en HBO’ers met veelal een achtergrond in de zorg. Wij selecteren op basis van een aantal criteria en testen hierbij hoe verantwoordelijk, communicatief en gemotiveerd een kandidaat is. Wij hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan en daardoor vinden wij een goede aansluiting met de zorg. Want u wilt dat uw nachtwaker/-begeleider niet alleen iemand rust en veiligheid garandeert maar u wilt ook een luisterend oor voor de bewoners en zoekt iemand die als eerste aanspreekpunt ook het visite kaartje is voor de nachtdienst.

Wij selecteren met zorg het juiste team voor u zodat op alle nachtdiensten een goede stabiele basis staat. U hoeft zich geen zorgen meer te maken om de planning van het nachtrooster. Bij ziekte zal er een back up klaar staan en ook de invulling van de vakanties kunt u gerust uit handen geven. Wij selecteren het team dat behulpzaam is en oplossingsgericht te werk gaat zodat uw personeel zich kan focussen op het geven van de beste zorg gedurende de dag.

In deze rollen kan Ivoren Wachters u ontzorgen:

Onze zorgprofessionals kunnen zowel uw flexibele als uw vaste diensten invullen.

Selectie Procedure
Onze kandidaten doorlopen de volgende vijf stapen van ons strenge selectieproces:
01

Werving

Binnen 1 werkdag na aanvraag starten wij ons wervingsproces. Voor extra wervingsactiviteiten, zoals een betaalde campagne, brengen wij geen extra kosten in rekening.

02

Screening

Na screening van CV en motivatie neemt één van onze Junior Recruiters een telefonisch interview af. Hierin worden o.a. harde functie-eisen en mogelijke dealbreakers getoetst.

03

Selectie-interview

Verdiepend gesprek door een Recruitment Consultant op ons kantoor in Amsterdam. Nadruk op zachte criteria, specifieke competenties en zorg ervaring.

04

Referentiecheck

Telefonische referentiecheck, in de regel bij twee (oud)leidinggevenden. Indien u wenst kunnen aanvullende stappen, zoals een assessment, aan onze selectieprocedure worden toegevoegd.

05

Voordracht

Schriftelijke voordracht op basis waarvan u besluit of u onze kandida(a)t(en) voor een kennismakingsgesprek in uw organisatie uitnodigt.

Referentie Opdrachtgevers

Op verzoek brengen wij u graag in contact met maatschappelijke instellingen die reeds met ons werken.

Wilt u meer informatie of een offerte?
Brenden Verweij (Commercieel Manager) vertelt u graag over de mogelijkheden:

brenden@ivorenwachters.nl of 06 – 683793429

Menu