Onze
Dienstverlening

Ivoren Wachters is marktleider in het verzorgen van de nachtreceptie voor gerenommeerde hotel(keten)s van Maastricht tot Groningen. We zijn dag en nacht in beweging en ook dag en nacht bereikbaar. Elke week staan er meer dan de 250 Ivoren Wachters achter de recepties van onze opdrachtgevers. De studenten die voor ons werken zijn MBO’ers, HBO’ers en WO’ers. Ze dragen hospitality hoog in het vaandel, spreken hun talen en leren snel werken met de diverse operationele systemen in de hotels.

In deze rollen kan Ivoren Wachters u ontzorgen:

Onze hotel professionals kunnen zowel uw flexibele als uw vaste diensten invullen.

Vaste Diensten

Als wij een vast aantal diensten per week vervullen bij een hotel stellen wij een vast team samen. Zo kunt u rekenen op continuiteit en kwaliteit, hetgeen voor u, onze uitzendkrachten en voor ons prettig en overzichtelijk is. In samenwerking wordt het team ingewerkt waarna de diensten worden ingevuld. Ivoren Wachters stelt per team een Project Manager aan. De Project Manager is uw aanspreekpunt en staat in geval van nood stand-by.

Flexibele Diensten

Gaat uw vaste personeel met vakantie? Is uw vaste personeel (langdurig) ziek? Of is het opeens veel drukker dan normaal? U kunt onze diensten ook op flexibele basis afnemen. Door ons grote bestand van ervaren nachtreceptionisten kunnen wij u bijna altijd op zeer korte termijn voorzien van ervaren en gecertificeerd personeel. Uiteraard is een combinatie van vaste en flexibele diensten ook mogelijk.

Bedrijfshulpverlening

Nachtreceptionisten van Ivoren Wachters zijn allen BHV getraind en gecertificeerd. Deze training wordt door Ivoren Wachters georganiseerd maar uitgevoerd door een gecertificeerde organisatie. De training voldoet uiteraard aan alle wettelijke eisen.

Pak en Refenties

Onze receptionisten zijn representatief en in het bezit van een (donker) pak. Indien gewenst overleggen wij u, in samenspraak met henzelf, hun referenties.

Selectie Procedure
Onze kandidaten doorlopen de volgende vijf stapen van ons strenge selectieproces:
01

Werving

Binnen 1 werkdag na aanvraag starten wij ons wervingsproces. Voor extra wervingsactiviteiten, zoals een betaalde campagne, brengen wij geen extra kosten in rekening.

02

Screening

Na screening van CV en motivatie neemt één van onze Junior Recruiters een telefonisch interview af. Hierin worden o.a. harde functie-eisen en mogelijke dealbreakers getoetst.

03

Selectie-interview

Verdiepend gesprek door een Recruitment Consultant op ons kantoor in Amsterdam. Nadruk op zachte criteria, specifieke competenties en hospitality ervaring.

04

Referentiecheck

Telefonische referentiecheck, in de regel bij twee (oud)leidinggevenden. Indien u wenst kunnen aanvullende stappen, zoals een assessment, aan onze selectieprocedure worden toegevoegd.

05

Voordracht

Schriftelijke voordracht op basis waarvan u besluit of u onze kandida(a)t(en) voor een kennismakingsgesprek in uw hotel uit nodigt.

Referentie Opdrachtgevers

Op verzoek brengen wij u graag in contact met hotels die reeds met ons werken.

Wilt u meer informatie of een offerte?
Brenden Verweij (Commercieel Manager) vertelt u graag over de mogelijkheden:

brenden@ivorenwachters.nl of 06 – 683793429

Menu